Siirt’in Kurtalan ilçesinde bir yatılı okulda 16 öğrenci yediği yemekten zehirlendi.
İddiaya göre, Kurtalan Ekspres Anadolu Lisesine ait yurtta 16 öğrenci yediği yemekten zehirlenerek Kurtalan Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Öğrencilerin tedavisi sürüyor.
Haber: İsmet AÇIKGÖZ/SİİRTPRESS Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni

